Twoja Sekretarka to marka stworzona przez Monikę Bartnik.
Monika jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego – Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii i przez 14 lat pracowała w Kancelarii Prawnej. Jednak to nie było jej miejsce. I tak z potrzeby serca i chęci rozwoju powstała Twoja Sekretarka.
Firma powstała w 2016 r. w odpowiedzi na potrzeby kobiet, które prowadzą biznes i chcą go rozwijać! Jednak, by móc to robić potrzebują się skupić na tym, co dla nich najważniejsze, a Monika pomagam im w całej reszcie.
Monika to ekspert z zakresu social mediów i marketingu. Dlatego od momentu rozpoczęcia działalności wspiera kobiece biznesy w kreowaniu i rozwijaniu ich marek w świecie online.
Kim są jej Klientki?
To fantastyczne osoby, które prowadzą firmy – często jednoosobowe działalności, mają masę pomysłów w głowie, tworzą piękne rzeczy, wspierają innych, a nie mają czasu na działania w sieci! Każda z nich jest inna, ma inne potrzeby i oczekiwania, a Twoja Sekretarka wspiera je w tych działaniach.
Monika swoją wiedzę z zakresu social mediów, marketingu i sprzedaży zdobywała u najlepszych szkoleniowców w Polsce – m.in. u: Kamili Rowińskiej, Joanny Ceplin, Magdaleny Pawłowskiej czy Marty Idczak, Żanety Kajs.
Ceniona przez swoje Klientki, cieszy się nieposzlakowaną opinią i zaufaniem. Od 2020 r. prowadzi autorskie szkolenia dla przyszłych wirtualnych asystentek oraz firm w zakresie social mediów, prowadzi konsultacje marketingowe 1:1 oraz audyty social mediów. Autorka e-booka i wielu artykułów branżowych.